poniedziałek, 18 sierpnia 2014

narodziny

Witam was!

Dopiero rozpoczynam przygodę z prowadzeniem bloga. Chciałabym mieć swojego bloga, by   tworzyć dla swoich czytelników na bieżąco i móc się  z nimi stale kontaktować. Bardzo potrzebuję Was, osób które będą czytały i konstruktywnie krytykowały to, co napiszę, bo tylko w ten sposób mogę się rozwijać i poprawiać błędy i złe nawyki w swoim warsztacie pisarskim, które nabyłam podczas długich lat obcowania z literaturą. Literatura jest wszechobecna w moim życiu i czuję, że tylko to mogę robić w życiu, ale oczywiście będę kompletnie spełniona, gdy stanę się pełnoprawnym pisarzem, a to- przynajmniej póki co - tylko marzenie.
Jestem autorką książki dla dzieci pt. "Psia Planeta". Książkę wydałam mając 12 lat, napisałam ją jak miałam 10. Urodziłam się po to by pisać i nic innego nie robię w wolnych chwilach, wszystko okręca się wokół pisania i doskonalenia metody pisania, rozwijania warsztatu i własnych możliwości, oraz przełamywaniu różnych pisarski barier.
Na tym blogu będę co tydzień (postaram się jak najbardziej regularnie), po każdym weekendzie, czyli na początku każdego tygodnia, publikować różne opowiadania. Opowiadania być może będą połączone, lub będą zawierały jakiś wspólny motyw, a być może będzie to jakaś większa całość podzielona na kilka odcinków. Szczerze mówiąc- nie wiem. Będę pisać i publikować to, co napiszę. Krytyka, komentarze i ocena mile widziane.

Tymczasem lecę rozwijać swojego bloga.
Do zobaczenia za tydzień, buziaki!

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci tego, że wiesz już co chcesz robić, masz cel i do niego dążysz, będziesz autorytetem dla wielu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Konstruktywna krytyka napędza mnie do dalszej pracy :)

copy & paste